Uzticamība

Mūsu galvenā prioritāte ir nodrošināt korporatīvo pakalpojumu uzticamības un klientu apkalpošanas līmeni. Mēs pastāvīgi uzraugām mūsu pakalpojumu stabilitāti un vienmēr nekavējoties palīdzam klientiem.

Diennakts servisa uzraudzība

Mēs pastāvīgi uzraugām mūsu dienestu darbu. Tas nodrošina kvalitātes rādītāju stabilitāti, veiksmīgu zvanu procentuālā līmeņa saglabāšanu augstākajā punktā un pakalpojumu nepārtrauktu pieejamību.

Izplatīts tīkls

Izmantoto serveru ģeogrāfiskais izvietojums, rezervēšana, izvietošana Tier3 līmeņa datu centros, vairāku rezerves interneta kanālu izmantošana katram datu centram garantē visu pakalpojumu stabilu darbību.

Uzticami partneri

Mēs strādājam tikai ar tiem partneriem, kuru pakalpojumu kvalitātei mēs uzticamies. Papildus tam mēs nepārtraukti uzraugām partneru sniegto pakalpojumu kvalitāti atbilstoši mūsu korporatīvās telefonijas standartiem.

Elastība

Risinājumi jebkura lieluma biznesam, sākot no maza uzņēmuma līdz korporācijai. Atveriet jaunu biznesu, paplašiniet esošo, ievadiet jaunus reģionus un apvienojiet filiāles, palieliniet savu darbinieku mobilitāti, izmantojot mūsdienīgos mākoņa biznesa biznesa telefonijas risinājumus no T2i.

Mēs strādājam ar dažādiem aprīkojuma zīmoliem un veidiem

Mūsu risinājumi darbojas ar sertificētiem IP tālruņiem un programmas tālruņiem datoriem un viedtālruņiem, kas ir saderīgi ar SIP protokolu. Veicot uzdevuma novērtējumu, mūsu menedžeri piedāvās iespējamos variantus, kā var izmantot esošo aprīkojumu, nepērkot jaunu.

Apvienojiet telefoniju ar populārām CRM un citām programmām

Virtuālā PBX Telphin.Office ne tikai pārvalda zvanus, bet arī proj mijiedarboties ar informācijas pakalpojumiem un biznesa lietojumprogrammām. Ir pieejamas vairāk nekā 30 gatavas integrācijas ar populārajām CRM un CMS, kas šajās sistēmās integrē zvanu glabāšanu un zvanu veikšanu.

Kombinētie risinājumi

Mūsu darba pieredze palīdz mums atrast risinājumus vissarežģītākajiem uzdevumiem. Mēs protam apvienot savus pakalpojumus ar klientu virtuālajām vai dzelzs PBX. Mēs palīdzam uzņēmumam organizēt pakāpenisku pāreju uz mākoņa risinājumu, nezaudējot pakalpojumu kvalitāti.

Vairāk nekā 30 gatavas integrācijas ar korporatīvajām informācijas sistēmām

Kontrole

Neatkarīgi reālā laikā uzraugiet visus sava uzņēmuma telefona sakaru aspektus un ātri izveidojiet darba scenārijus. Kontrole ir veids, kā palīdzēt darbiniekiem uzlabot viņu darba efektivitāti.

Ierakstiet zvanus

Virtuālā telefona centrālē elastīgi tiek konfigurēta zvanu reģistrēšana un glabāšana. Reģistrējiet konkrēta darbinieka vai nodaļas darbinieku zvanus. Izmantojiet zvanu ierakstus, lai apmācītu darbiniekus, uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un atrisinātu konfliktu situācijas.

Pārraugiet darbinieku noslodzi un atbilstību standartiem

Jūs varat ar vienu acs uzmetienu novērtēt nodaļas darbinieku noslodzi un rindā gaidošo klientu skaitu. Pievienojiet darbiniekus rindā maksimālās slodzes un vislielākā zvanu skaita laikā. Pievienojieties sarunai tieši no saskarnes: klausieties sarunu reāllaikā, suflējiet, lai palīdziet darbiniekiem vai piedalieties sarunā.

Drošība

Mēs pastāvīgi nodrošinām jūsu sarunu un datu drošību no ārējiem un iekšējiem draudiem. Drošības sistēma sastāv no vairākiem aizsardzības līmeņiem. Jūsu drošība tiek kontrolēta.

Krāpšanās novēršana

Mēs izmantojam aktīvu klientu aizsardzību pret iekārtu uzlaušanu. Daudzlīmeņu pašmācības krāpšanas kontroles sistēma atklāj aizdomīgas darbības klientu rindās un samazina naudas zaudējumus neatļautu zvanu dēļ. Šis iestatījums ir pieejams klientiem personīgajā kontā.

Savienojuma aizsardzība

Papildu drošības pasākums ir VPN savienojuma organizēšana starp klienta lokālo tīklu un PBX, kā arī uzticamo IP adrešu izmantošana. Sargājiet sevi no nesankcionētas piekļuves jūsu telefona sarunām.

Darbību žurnāls Personīgajā kabinetā

Personīgā konta lietotāja profilā tiek saglabāta informācija par katru piekļūvi ar autorizācijas IP adresi un par solītā maksājuma veikšanu, informācija par ierakstu pievienošanu kontaktu sarakstam un izmaiņām tajā, dati par pāradresācijas un zvanītāja ID konfigurēšanas izmaiņām.

Elastīga izejošo zvanu noteikumu konfigurācija

Liedziet iespēju veikt izejošos starptautiskos zvanus, ja uzņēmumam nav zvanu uz ārzemēm. Virtuālā PBX interfeiss elastīgi konfigurē izejošo zvanu veikšanas noteikumus. Noteikumi attiecas uz atsevišķiem abonentiem, uz virtuālā PBX abonentu grupām vai uz visiem PBX lietotājiem.

Piekļuves tiesību nodalīšana

Piešķiriet lomas Personigajā kabinetā un nodrošiniet darbiniekiem piekļuvi tikai nepieciešamiem paziņojumiem un informācijai